Webbild arbetsledare storkokArbetsledare inom storkök, Luleå

Första omgången i Luleå startade 1 september 2014 och avslutades i december 2015.
Andra omgången startade i 31 augusti 2015 och avslutades i december 2016

Ingen nästa start är planerad

Distansstudier med regelbundna träffar

För restaurang- och storkökspersonal.
Halvfart, 60 veckor.
Studieort: Luleå
YH-Poäng 150

Utbildningen ger dig kompetens att fungera som arbetsledare i storkök i offentlig eller privat regi. Tyngdpunkten i utbildningen är ekonomi, data och ledarskap och sammanlagt består den av 10 delkurser, inklusive LIA. Distansstudier med regelbundna träffar.

Utbildningen är på halvfart under 60 veckor. Var femte vecka träffas vi i Luleå för föreläsningar, lektioner och övningar. Du måste ha egen bärbar dator. I övrigt studerar man själv med hjälp av anvisningar i varje delkurs, kurslitteratur och lärarhandledning . Skolan erbjuder en lättanvänd webbaserad lärplattform.

Arbetsledare inom storkök, Lund

Vår mycket uppskattade Yrkeshögskoleutbildning ”Arbetsledare inom storkök”  går nu som halvfartsutbildning i Lund med undervisning 2 dagar per vecka i Lund.

Första omgången i Lund startade i 7 september 2015 och avslutades i december 2016.
Andra omgången startade 20 Augusti 2016 och avslutades i december 2017.

Ingen nästa start är planerad just nu

Halvfart, 2 dagar i veckan

För restaurang- och storkökspersonal.
Halvfart, 60 veckor.
Studieort: Lund
YH-Poäng 150

Arbetsledare inom storkök, Vara - Avslutad December 2013